Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2012

59. wielkie zmiany

Na wstępie chciałam życzyć Wszystkim spełnienia marzeń i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

Pod koniec tego roku wiele się w moim życiu pozmieniało, ponieważ od stycznia będę mieszkać w Bydgoszczy a od świąt jestem narzeczoną :D
Ale mimo wielu spraw i zamieszania starczyło czasu abym wyszalała się artystycznie ;)

Poza koralikami, ostatnio moją pasją stały się babeczki, tak więc na święta upiekłam od początku do końca swoje własne babeczki

A oto ciasteczkowe potwory i elma upieczone dla mojego narzeczonego do pracy, jako babeczki pożegnalne

Podobno babeczki rozeszły się w ekspresowym tempie :D


Na początku mieszkania w Bydgoszczy nie będę mieć dostępu do internetu, ale jak już będę mieć dostęp do sieci to pochwalę się bransoletkami, które podarowałam najbliższym na prezenty świąteczne.

1 komentarz:

  1. Szybciutko piszę komentarz, bo mąż zagląda mi przez ramię i będzie mi płakał że mu takich cudnych ciasteczek nie piekę :)Gratuluję Nowy Rok już zaczął Ci się fantastycznie :). Szczęścia Wam życzę na nowym miejscu i w Nowym Roku 2013

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za każdy komentarz :*