Obserwatorzy

sobota, 26 stycznia 2013

64. bransoletka z żółwiem



Bransoletka z żółwiem powstała z z koralików TOHO round 11/0: frosted cherry, opaque mint green i opaque rainbow sour apple.


Kochani, mam do Was ogromną prośbę abyście oddali głos na mojego bloga w konkursie na BLOGA ROKU 2012, aby zagłosować należy wysłać
 SMS o treści G00499 na numer 7122   
( Po literce G znajdują się dwa zera) do 31.01.2013
Koszt SMS to 1,23zł 
Organizatorzy informują, że dochód z SMS zostanie przekazany na integracyjno - rehabilitacyjne obozy dla dzieci z ubogich rodzin i dzieci niepełnosprawnych.  
 
Za każdego SMSa wysłanego na mojego bloga serdecznie dziękuję :* 

1 komentarz:

  1. śliczne te bransoletki.Ja właśnie mam zamiar nauczyć jak się je robi. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://orpinkton.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za każdy komentarz :*