Obserwatorzy

czwartek, 18 lipca 2013

82. mój pierwszy haft koralikowy

Skuszona nagrodami w wyzwaniu zorganizowanym przez Lift Summer Crafts postanowiłam spróbować swoich sił w hafcie koralikowym. Nawet jestem zadowolona z końcowego efektu, mimo że wiem że nie wyszło perfekcyjnie.





W wyzwaniu należało stworzyć część biżuterii wg. poniższej mapki.
Moja praca to wisior.


Jak na pierwszą pracę robioną haftem koralikowym to mapka była dla mnie troszkę trudna, przez co nie wszędzie jest równo. Na pewno jeszcze poobszywam jakieś kaboszony tą techniką, ale teraz zacznę od prostszych wzorów ;)




Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za każdy komentarz :*

4 komentarze:

  1. Az trudno uwierzyć, ze to Twój pierwszy raz w tej technice, wyszło Ci fenomenalnie! Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To pierwszy raz!!!!!!!!!!!!!! Wyglada na profesjonalna prace! Piekne... Podziwiam Cie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio pierwszy? Masz do tego smykałkę, bo wyszło bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za każdy komentarz :*