Obserwatorzy

środa, 29 października 2014

113. delikatne, pastelowe bransoletki

Ostatnio stworzyłam 4 bransoletki w jasnych kolorach, które pasują rewelacyjnie do jasnych delikatnych ciuchów, w których ostatnio się zakochałam :)

Bransoletki tym razem wykonałam bez zapięcia, ponieważ ostatnio obraziłam się na wszystkie rodzaje kupnych zapięć i  mam w planach robić bransoletki bez zapięć albo z zapięciami robionymi tylko z koralików przeze mnie. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce ;)



Bransoletki wykonałam tradycyjnie z koralików TOHO round 11/0 ( póki co są to dla mnie najlepsze koraliki przy tworzeniu moich bransoletek ;)


opaque white


opaque - lustered pale blue


ancient matte snowcloud


opaque - lustered baby pink


Na koniec mam jeszcze pytanie czysto techniczne, jakich programów używacie bo obróbki zdjęć swoich prac ? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi, bo ostatnio nie jestem zadowolona z moich zdjęć :( Chciałabym aby zdjęcia odzwierciedlały to co stworzyłam, a nie żeby pogarszały moją pracę.

4 komentarze:

  1. śliczne bransoletki, bardzo podobają mi się właśnie takie pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bardzo takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladne bransoletki, koralikowe zapiecia bardzo mnie zaciekawily. moglabys podzielic sie jakims tutorialem,na podstawie ktorego je robilas?bylabym bardzo wdzieczna.
    jesli chodzi o program do obrobki zdjec, to ja uzywam GIMP 2. na moim blogu nie ma wielu zdjec,ale zapraszam, sama ocenisz.daleko im do idealu,ale tez nie zawsze robie je w odpowiednim swietle. Program moim zdaniem jest naprawde ok i spisuje sie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za każdy komentarz :*