Obserwatorzy

sobota, 10 listopada 2012

46. pomarańczowy motylek

Postanowiłam zrobić coś innego niż kolejną bransoletkę i stworzyłam oto takiego pięknego motylka
Bałam się o efekt końcowy ale ostatecznie jestem z niego zadowolona :)
Póki co nie mam jeszcze zastosowania dla tego motylka ale myślę o zrobieniu z niego broszki i może w prezencie pod choinkę podaruję mamie :)

A oto motylek z innych perspektyw :P

I motylek przy złotówce aby zobrazować jego wymiary
 Motyl w najszerszym miejscu ma 7,5cm a został wykonany z koralików 
TOHO round 15/0: opaque jet, matte color gun metal, opaque lustered white, transparent frosted dark topaz i transparent frosted lt topaz.

Jako że spodabał mi się bardzo motyw z motylami, kilka kolejnych moich prac również będzie z nimi związana

2 komentarze:

  1. Śliczne są te koralikowe cuda:)
    Zapraszam, dołącz do mojej witryny -
    Miły Drobiazg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i za każdy komentarz :*